Digitalisaatio
Suositusten vaikuttavuus
Vuoden 2021 arviointikertomuksen suosituksista 94 prosentin kohdalla on ryhdytty toimenpiteisiin.
Lue lisää vuoden 2021 arviointikertomuksen suositusten vaikuttavuudesta ›
Kaupungin digitaalinen turvallisuus
Kaupunki on varautunut digiturvallisuusriskeihin, mutta varautumista on edelleen tarve parantaa. Esimerkiksi digitaalisen turvallisuuden organisoinnissa on vielä kehitettävää.
Lue lisää kaupungin digitaalisesta turvallisuudesta ›
Terveydenhuollon sähköiset asiointipalvelut
Terveydenhuollon sähköiset asiointipalvelut ovat laadukkaita, mutta kaikki kuntalaiset eivät pysty käyttämään niitä. Siksi perinteisten palvelukanavien käyttö tulee mahdollistaa tulevaisuudessakin.
Lue lisää terveydenhuollon sähköisistä asiointipalveluista ›
Digitalisaation toteutuminen perusopetuksessa
Perusopetuksessa on käytössä riittävät ja toimivat digitaaliset ympäristöt, järjestelmät ja laitteet, mutta niitä tulee kehittää ja uusia. Opettajien digitaaliset ja pedagogiset taidot eivät ole parantuneet suunnitellusti, ja riittävä seurantatieto oppilaiden osaamisen kehittymisestä puuttuu.
Lue lisää digitalisaation toteutumisesta perusopetuksessa ›
Digitaalisten asiointipalvelujen laatu
Helsingin digitaalisten asiointipalvelujen laatu on pääosin hyvä, kun sitä verrataan valtakunnalliseen digitaalisten asiointipalvelujen laatukriteeristöön. Palvelujen löydettävyydessä ja sujuvuudessa on kuitenkin kehitettävää.
Lue lisää digitaalisten asiointipalvelujen arvioinnista ›